蜗牛

成长就是受伤的心长出翅膀,在抵抗坠落的挣扎中变得坚强
Creep - Radiohead -

未果寻病终:

When you were here before

你在我面前的那一刻

Couldn't look you in the eye

不敢直视你的双眼

You're just like an angel

你就像一个天使

Your skin makes me cry

你的肌肤让我哭泣

You float like a feather

你像羽毛一般飘浮

In a beautiful world

在美丽的世界里

And I wish I was special

我希望我是特殊的

You're so fuckin' special

你更是如此与众不同

But I'm a creep, I'm a weirdo.

而我是一只爬虫 一个古怪的人

What the hell am I doing here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here.

我不属于这里

I don't care if it hurts

如果受伤我不介意

I want to have control

我想要好好把握

I want a perfect body

我想要一个完美的身体

I want a perfect soul

我想要一个完美的灵魂

I want you to notice

我希望你能觉察到

When I'm not around

当我不在你身旁

You're so fuckin' special

你是如此与众不同

I wish I was special

我希望我也是特殊的

But I'm a creep, I'm a weirdo.

而我是一只爬虫一个古怪的人

What the hell am I doing here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here.

我不属于这里

She's running out again,

她再度离开

She's running out

她离开了

She's run run run running out...

她跑啊,跑啊,跑啊,跑啊

Whatever makes you happy

无论什么让你幸福快乐

Whatever you want

无论你想要什么

You're so fuckin' special

你是如此与众不同

I wish I was special...

我希望我也是特殊的

But I'm a creep, I'm a weirdo,

而我是一只爬虫 一个古怪的人

What the hell am I doing here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here.

我不属于这里

I don't belong here.

我不属于这里


评论

热度(16)